Resor iFokus

Resor

Etikett: 9-övrigt
Läst 1030 ggr
Oskar
0

Vart har ni rest i sommar?

Har ni rest någonstans nu i sommar? Eller kanske ska ut och resa snart? Själv har jag hållt mig i Sverige, vilket inte är så dumt det heller. Ett par veckor uppe i Norrland och ett par veckor i Stockholms skärgård. Oskar

Mazilda
0

Om 10 timmar bär det av till Grekland :)

Oskar
0

Härligt!

Inaarah
1

I sommar har jag semestrat i Skåne, Stockholm och Eskilstuna hos släkt och vänner. Var även i Alanya i början av sommaren. Räknas maj som sommar? I maj månad besökte jag nämligen Polen och Tyskland (Berlin).

Oskar
0

#3 Javisst räknas maj. :-) Du har varit ute och rest mycket! Kul! Berlin skulle jag gärna åka till…

Inaarah
1

#4: Berlin är jättefint, men föredrar helt klar både London och Paris. Var i Berlin även förra hösten. London besökte jag i våras och Parisresa bokades igår. Flört Blir fint att se det på hösten, har tidigare varit där på försommaren.

piri-piri
1

I januari var jag i Thailand, i juni i Turkiet och nu i oktober bär det av till England.

#3 Var också i Alanya, vi kanske var där samtidigt Glad

Inaarah
0

#6: Det är möjligt! Var där i juni jag med, dock slutet av månaden. Glad

piri-piri
0

#7 Jag åkte hem den 26 juni.

[jjennyeklundd]
1

Jag har varit i Spanien, Eskilstuna, Lysekil, Örebro och ska om inte så lång tid ge mig av till Skottland, Edinburgh!! :-)

[Malin]
0

Vi var i London under OS :)

**Malin**
0

Vi var i turkiet =))) o dit åker vi nu igen i september =)))

blir ingen husvagns kamping ,då jag jobbar på Kabe o ser vagnar HEEEELA dagarna ;)

Mvh malin

snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se

Ha de göttCool www.123minsida.se/Familgen Snygg