Resväska
Hur mycket väger era stora väskor
Min väger tom fem kilo.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har aldrig haft riktigt stor resväska. Oftast rest med ganska liten väska eller ryggsäck.
/Maria

Vi ska ju vara borta fem veckor Jag har inte så mycket kläder med mig men man har ju div andra tunga skare med sig I år har vi kaffe med oss.Hudkrämer och mediciner Våra strandmadrasser väger en del.
Nåväl 15 kilo väger västan nu.

Nu har jag bestämt mig för att köpa en ny resväska när jag kommer hem
Den jag har nu är onödigt stor så det får bli en liten mindre och förhoppningsvis lättare
Skulle vilja ha en med fyra hjul tror jag.
Den jag har nu har två hjul.
Senast jag reste i fem dagar hade jag med mig handbagage på nästan tio kilo???
// Ana
#4: Hur hinner man använda allt på 5 dagar eller har du med en rustning?😊
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#5: Hahaha min vän skämtade om att jag säkert skulle flytta dit, men jag hann faktiskt använda allt. Hade t ex fem par skor, så ett par skor för varje dag. Jätte-onödigt när jag tänker efter men det kändes värt det!
// Ana
#6: Jag har tidigare fokuserat på att ta med ”allt” för kortare resor men sällan använt så mycket - är bättre nu men det finns säkert förbättringar att göra på den punkten.
Fem skor är ju en del 😊
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#7: Ja, det hade nog räckt med två par skor men är man ung tjej som älskar mode så får det bli så, önskar jag visste hur man packar smart!
// Ana

#6 jag äger inte ens fem par skor

Så typiskt.
Förra veckan slog mannen och jag till och köpte oss varsin ny resvecka.
Den här veckan reas de ut med 40 procents rabatt
Har nyss kommit hem från Mallorca. Jag har alltid mycket packning varje gång, men vågen visade bara 13 kg,😮trots att det fanns 3 liter sprit i väskan. Man får ha 23 kg. 😎