Ibland slinker det med något..
Bild från pixabay.com
Att det otänkt följer med någon nagelsax eller liknande när man packar för resan är inte helt ovanligt. Inget större problem att avvara heller när säkerhetspersonalen röntgar väskan och blir uppmärksam på det vassa föremålet.
På John F. Kennedy-flygplatsen i New York blev nog både personalen och resenären lika förvånade när röntgenskärmen visade något som såg ut som en katt, och vid närmare undersökning visade det sig att det mycket riktigt fanns en katt i väskan. 😯🤦
Katten blev hämtad och mådde bra efter sin utflykt, slutet gott, allting gott! 😊🐈
https://www.expressen.se/nyheter/flygplatsens-udda-upptackt-en-katt/
💖🧡💛💚💙💜
Oh hjälp vilken tur att de upptäckte katten! 😻
Mina katter har också gillat att lägga sig i väskor och resväskor. Eller - om de gillar det vet jag inte … det kan vara en protest också, mot att att det är något på gång …
I alla fall är det bäst att räkna in katterna och kolla noga innan man ger sig iväg med väskan! 😻
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#1 Verkligen tur! Vilken omskakande upplevelse det måste ha varit och skulle ha blivit än värre kanske, om den inte hittats. 🙀 Skönt att det gick bra! 😊
Ganska vanligt skulle jag tro, det ligger i missarnas natur! 😁 Tur du har upptäckt dem! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Hehe vilken konstig händelse
Vet att det är en gammal trås
Har en bekant som åkte på kattutsällning i Norge.
När hon ska gå igenom veterinären besiktningen inser hon att det sitter två katter och inte en i burenDom tur är hade även den katten pass så den fick vänta i bilen under utställningen då bara katter som tävlar får vara i hallen
Stolt ägare till tre La permer