Resor iFokus

Resor

Etikett: 4-nord-sydamerika
Läst 1013 ggr
Pia
0

Hotell för resande med husdjur

Det här tycker jag verkar vara ett sällsynt trevligt hotell på flera sätt! Jag skulle gärna bo där med eller utan djur:)

Det har ju blivit en del hotellboende gm åren med katter (utställningsresor), men jag har aldrig stött på något riktigt djuranpassat hotell, tyvärr.

Känner ni till några andra hotell där även husdjur välkomnas på bästa sätt?

Oskar
0

Verkar vara ett mysigt hotell. Romantiskt…

Har inte hört talas om något hotell som är anpassade för de som reser med husdjur. Tyvärr.

Kanske du kan göra tvärtom…se om det finns kattpensionat som även tar emot människor? :)

Oskar

Pia
0

Åh ja, få krypa in i en liten bur med kattlucka och kattlåda att gå på, verka supermysigt:) Men det finns väl folk med egendomliga böjelser…:)

Lunascape
0

#2 Det finns det helt säkert haha..Glad

Bra att det finns hotell dit man kan ta med sig husdjur (speciellt med tanke på er som åker på utställning), men restaurang?? Även om jag är väldigt glad i djur och själv har två katter och en häst, så vet jag inte om jag hade velat haft dem med mig vid matbordet. Matlukt blandat med odören av sur hund och en massa katter som jamar i bakgrunden är väl kanske inte helt med på att förstärka den kulinariska upplevelsen *spysmiley* Nej tack på resaturang vill jag nog helst gå utan husdjur, men det är ju bra att det finns för dem med "egendomliga böjelser".. ;-)

Pia
0

#3 Åh, men jag har varit på afternoon tea på Häringe slott söder om Sthlm, där är hundar välkomna och det är supermysigt!! Likaså så länge man fick ha hund med sig på Ulriksdals slottsträdgårdscafé, hur coolt som helst:) Ställer dock höga krav på att husse och matte har pli på sina djur… Personligen tror jag inte direkt att katter har något utbyte att vara med på restaurang.