En resa i present?
Mamma fyller i sommar, pappa fyller 65 i början av Oktober samt går i pension redan till sommaren pga en operation i höst! En resa har jag & mina syskon pratat om! Det är de väl förtjänta av!
Jo vi funderar på att ge mamma & pappa en härlig resa + hotell, kanske charter? De har inte varit ute & rest förut, något de pratat om länge men det har bara skjutits upp!
Vi funderar på charter alltså, vad ingår? Får de skjuts från flygplatsen till hotellet eller måste de ordna det själva?
Vad rekommenderar ni? Min mamma skulle gärna vilja åka till Kroatien, är det att rekommendera?
Mycket tacksamma för svar! Åh, detta ska bli så kul!!! :D
Det ska inte vara för dyrt då majoriteten är fattiga studenter ;)

Lite olika vad som ingår på charter. Men buss till och från flygplatsen på resmälet brukar ingå. Däremot inte resan till flygplatsen i Sverige. Och det går även att köpa charter där till och med all mat ingår. Det bästa är att surfa runt på charterbolagens sajter!
Kroatien har jag hört mycket gott om!
Oskar

Tack Oskar!!
=)
Håller med Oskar ovan! Det beror på resmålet men oftast ingår transfer, men inte i Sverige.
Min moster var med hennes familj en vecka i Kroatien och det var tydligen jättehärligt! :)
JAg har vart i Kroatien tre ggr. Alla tre ggr med charter. Buss från/till flyget i kroatien. Vi hade halvpension så frukost buffe och middags buffe ingick. Jag vet dock inte vad de kostade då jag blev bjuden men ganksa dyrt tror jag.
Kroatien är väldigt vackert och härligt land. :)