Duktig på geografi?
Varför inte göra Expressens test?
http://www.expressen.se/index.jsp?d=626&a=693465&d=626&qindex=0&a=693465&qstate=0
Oskar

15 rätt :) är nöjd eftersom jag e riktigt riktigt dålig på geografi. kände mig bara säker på norge o australien haha

Uj, uj, 10 rätt… Det finns många vita fält på min världskarta…
18 rätt och jag är förvånad eftersom geografi absolut inte var mitt favoritämne i skolan.
Tom

Jag hade faktiskt alla rätt. Men jag e å andra sidan intresserad av geografi. :)
Oskar

jag hade 16 rätt ^^
#4, Med tanke på mitt resultat som inte är intresserad av geografi borde du haft fler rätt! ;-)
Tom

Heh…kanske det. :)

Jag fick 18 rätt. :) rätt nöjd
17 rätt….det var som f-n, hatar geografi men ett visst bildminne har man ju det hade varit värre om man skulle ha sagt huvudstäder eller flaggor

alla rätt…jag älskar geografi :P
17 rätt

Verkar som om de flesta här är geografi-genier. :)
Oskar

20 =)

Har ni testat den här geografiquizzen? Just som jag tror jag kan allt börjar jag blanda ihop länderna i Mellanöstern för att inte tala om att sätta alla 'Stan'-länderna på rätt ställe.
17 rätt! :)

#14 69 på Europa, jättesvårt med alla fd Jugoslaviska republiker…
67 på USA, helt ok eftersom jag är så dålig på geografi…:)
18 rätt men jag har bildminne… och älskar kartor
Numer pensionär i Nynäshamn
Resultat - 21 rätt
Hahahaha.. Woooooooooaa.. *jublar* ;)
18 rätt. Det trodde jag aldrig. Men länderna såg lite vinklade ut, var det bara jag som tyckte det?
19 ratt.

Gissar att vi ligger högre än genomsnittet…
16 rätt.. Är ganska chockad, sämre på geografi än mig kan man nog knappast vara. :P Så det var ju positivt. ^^
Juve, erkänn, du hade fel på Island. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#22 - Jaaaa.. Island är ganska svårt.. :/ Trodde det var ett triangelformat land.. :/ ;P Hahahaha..

16 rätt
Full Pott !
Det vill säga **22!
**Väldigt nöjd emd det, men fick precis nu till Julen MVG i Geografi också så jag är väl värd det :D ;)

#25 Då delar du förstaplatsen med mig… Eller är det någon annan som också hade alla rätt? Priset är en resa till månen…eller nått. :)
#26, Haha jag ska aldrig flyga, än mindre i en farkost xD

21 rätt grymt nöjd.
//Oskar
#28, Det var bra!

Bara 16 rätt :(
Gillar man geografi så är det här skoj! http://www.geosense.net/
#30, Får testa det då..