Beställa resa
Idag ska jag och mamma beställa resa! förhoppningsvis iallafall, har ni något bra tips på ett bra ställe vid medelhavet? vi tar en sista minuten så vi kommer därför inte kunna vaccinera oss innan vi åker. Så det hade ju varit bra med ett land som man inte blir sjuk i, haha :P
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Jag skulle inte välja södra medelhavet av två skäl, dels är risken större att bli sjuk där och dels är det hett den här tiden (just nu tex 35-40 grader).
Kanske Kroatien eller Frankrike?
Oskar

Hej!
Vi har precis varit och beställt en resa till Kroatien :)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Vi åker den 17/7 med buss till Kroatien och sen den 19/7 åker vi bort till Venedig och är där en hel dag! :D Kommer hem den 27/7
Åå, det låter jättemysigt 

Du får komma tillbaka hit sen och berätta hur resan var!

#6, det ska jag verkligen göra :D har hittat kattvakter m.m nu så vi ska alldeles strax packa. dock så hade det blivit felstavat på biljetten så den kommer FÖRHOPPNINGSVIS på torsdag, eftersom vi åker på fredag ;)