Resa på resa
Jag och familjen letar nu febrilt efter en varm resa 1 eller flera veckor i november eftersom vi då håller på flytta och undertiden har ändå hyrt ett hus som ligger långt i frå arbeten kan vi lika gärna ta ledigt och resa denna månad innan vi flyttar till stan.
Vad rekomenderar ni?
-Någon som vet vart jag kan få bra tips?

Ett varmt ställe…hmm…finns ju många liksom. :)
Men vill ni vara i Europa? Eller kanske längre bort? Och är ni borta länge kanske priset är ganska viktigt…
mvh
Oskar

vart som hällst bara det är över 20 grader och pool och under 30.000 för två veckor..

Kanske Turkiet? Eller norra Afrika?

Ja jag tänkte lite på det oxå, men i Turkiet är det säkert fel säsong då?!

Kollade på nätet…och där står det att det ska vara 21 grader i Turkiet i November. Men det kanske är på gränsen?
thailand… säsongen börjar där 1 november :)
Ska själv till Spanien i början av november.

21 grader e helt ok:)

Jag har varit på charter i Marmaris och det var bra. Så det kan jag rekommendera.
Oskar

#9 Nåå…vart bär det av? :)
#11 Läcker bild!!
Oskar

Jag vet inte just nu, nu fick vi veta att vi får tillgång till lägenheten redan i november iaf, kanske vi får ta en sista minuten till jul med ungar o allt till grand canaria..?

Ja men Gran Canaria?! Neeeeee. Har varit där två ggr och visst är det sol och värme…men de städer jag varit i har ju varit o så trista. Kanske välja någon av de andra Kanarieöarna i så fall? Har för mig att Gomera ska vara lite charmigare. Fast det såklart…reser man med barn så kanske man måste göra lite andra prioriteringar.
OOOskar