Resor iFokus

Resor

Etikett: 3-europa-utom-sverige
Läst 924 ggr
Linda
0

Resa på resa

Jag och familjen letar nu febrilt efter en varm resa 1 eller flera veckor i november eftersom vi då håller på flytta och undertiden har ändå hyrt ett hus som ligger långt i frå arbeten kan vi lika gärna ta ledigt och resa denna månad innan vi flyttar till stan.

Vad rekomenderar ni?

-Någon som vet vart jag kan få bra tips?

Oskar
0

Ett varmt ställe…hmm…finns ju många liksom. :)

Men vill ni vara i Europa? Eller kanske längre bort? Och är ni borta länge kanske priset är ganska viktigt…

mvh
Oskar

Linda
0

vart som hällst bara det är över 20 grader och pool och under 30.000 för två veckor..

Oskar
0

Kanske Turkiet? Eller norra Afrika?

Linda
0

Ja jag tänkte lite på det oxå, men i Turkiet är det säkert fel säsong då?!

Oskar
0

Kollade på nätet…och där står det att det ska vara 21 grader i Turkiet i November. Men det kanske är på gränsen?

Denna kommentar har tagits bort.
Loove
0

thailand… säsongen börjar där 1 november :)

AndersE
0

Ska själv till Spanien i början av november.

Linda
0

21 grader e helt ok:)

Oskar
0

Jag har varit på charter i Marmaris och det var bra. Så det kan jag rekommendera.

Oskar

LinneaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Thailand kan jag verkligen rekommendera!

Oskar
0

#9 Nåå…vart bär det av? :)

#11 Läcker bild!!

Oskar

Linda
0

Jag vet inte just nu, nu fick vi veta att vi får tillgång till lägenheten redan i november iaf, kanske vi får ta en sista minuten till jul med ungar o allt till grand canaria..?

Oskar
0

Ja men Gran Canaria?! Neeeeee. Har varit där två ggr och visst är det sol och värme…men de städer jag varit i har ju varit o så trista. Kanske välja någon av de andra Kanarieöarna i så fall? Har för mig att Gomera ska vara lite charmigare. Fast det såklart…reser man med barn så kanske man måste göra lite andra prioriteringar.

OOOskar