Bästa "sistaminut" sidan?
Jag och min pojkvän vill gärna åka någonstans i sommar. Semestern börjar den 6/7. Jag vet att alla resor höjs i pris precis lagom till vi ska åka, men de borde ändå vara lite billigare än vanliga resor?
Tacksam för hjälp :)

Jag vet tyvärr inte vilka sidor som är bäst men om man gör en sökning på Google får man upp ganska många träffar som verkar intressanta…:
>> Länk till sökning hos Google
Kanske någon annan vet vilka sajter som är bäst?
Mvh // Staffan
Fritidsresor såklart!!! ;)
/reseledarn
Hittade www.ticket.se De hittar de billigaste resorna hos de flesta resebolagen tror jag :)
Ja, ticket, resevaruhuset och resia har de flesta olika sista-minuten från de olika bolagen.
Lycka till och trevlig resa!
Tyvärr stämmer inte Tickets utbud med det som verkligen finns. Antingen har de en väldigt seg updatering på resorna (de tar inte bort dem när de är sålda) eller också har de satt i system att inte ta bort dem för att det ska se ut som om det finns många resor.
Det är bättre att gå in direkt på alla resebolags egna sidor och leta efter sista minuten där istället.
Tom
Hm jag märkte det. När jag klickade på någon av deras sistaminut resor, var priset högre.

jag är inne på bland annat solfaktor.se och letar resor till mig o min pojkvän.
jag kollar alltid http://www.resia.se/PrivatResor/Sista-minuten/Sidor/_Sista-minuten.aspx där visas alla sista minutenresorna från alla de svenska resebolagen, rätt skönt å ha det samlat på ett å samma ställe
Destination.se är bra :)
jag har följt sistaminuten nu i en månadstid och hade godtroget tänkt att ja, vi kollar 2dagar innan och ser sen vart vi hamnar. Allt har legat på en max 3000kr och för en vecka sedan sköt allt i höjden, snopet!!
Så när vi tittade på dem resorna som fanns kvar så ligger dem runt 5000kr och när vi började tänka efter så blev vi fega, vi ville ju garanterat ha pool osv.
Så nu har vi istället bokat en resa till montenegro.
Jag märkte dessutom att det fortfarande fanns en del resor som gick att boka som inte var sista minuten, och som var billigare än sistaminuten. Och det är ju alltid en fördel att åka billigare till ngt man själv har kunnat styra lite över :)