LONDON I FEBRUARI
Hej, jag vill höra om nån vet vad ABSOLUT BILLIGASTE SÄTTET ÄR ATT TA SIG TILL LONDON O HEM, HELST FR MALMÖ, DEN 22-25 FEBRUARI. TUSEN TACK FÖR ALLA SVAR. MVH MIRAMIS2

easyjet från kastrup e billigast. då hamnar du på stansted utanför london. ryan air går tyvärr inte från sturup längre
bussen sen från flygplatsen till city tar typ 70-90 minuter beroende på trafiken.
bussen med rosa elefanter (tror det är elefanter) är billigast.
kostar typ 8,50£
om du söker boende så rekomenderar jag stadsdelen Bayswater, där bodde jag dom månaderna jag va i london. ligger ovanför hyde park bredvid notting hill. där kan du hitta vandrarhem för 9 pund per natt. i 12 bed dorm.
tack!!

Fast glöm inte bort att räkna in alla kostnader för transfer och andra avgifter. Ibland kan det blir dyrare att åka med lågprisbolag än vanliga om man räknar ihop allt…
mvh
Oskar

Ja Oskar har lite rätt där. Jag har bott i london och åkt fram och tillbaka några gånger och detta har jag kommit fram till.
Flyg t/r kastrup - stansted: Max 800-1000:- inkl skatter. Men när jag har flugit själv så har jag letat upp de billiga biljetterna (obekväma tider) och då har en t/r-biljett kostat 500-600 inkl skatter.
transfer mellan alla flygplatser:
Malmö - Kastrup enkel resa: Tåg ca 90:- , Buss ca 45:-
Stansted - London (Victoria Station eller Liverpool st.) enkel resa ca 8-10 pund
Hur går det förresten med planerna. Har du fler frågor så bara skriv
Jag åkte ju SAS Kastrup till Heathrow. Billigt, nära och bra! Tittade lite snabbt nu och hittade SAS-biljetter från 712:- utan tillägg. Februari.
(En kollega åkte till London med Ryan Air. Biljetten kostade 1:-! Fast det blev 1.000:- när alla tillägg - bl.a. för bagage, som ju är gratis med andra bolag - var betalda. Så kolla totalpris när du jämför…)

har flugit med ryanair från sturup till stansted 7-8 gånger och då har jag också tagit den där 1:- biljetten, men aldrig har det blivit 1000:-… max 700:- t/r inklusive alla tillägg och skatter har jag betalt. som jag skrivit i nåt inlägg längre upp så kan easyjet vara någon enstaka hundring dyrare.
http://www.sterling.dk/sv/flight är ett alternativ 1200 kr tur&retur de datum du nämnde …från köpenhamn då
L
Du kan åka med SAS den 22:e kl 08:35 och komma till London City, för 710:- plus avgifter. Vill du även åka hem via London City så får du åka den 25:e kl 10:05 för 460:-. Totalt med skatt 1.758:-. Men då är ju transporterna till och från minimala.
Vill du åka senare den 25:e kan du åka från Heathrow 20:25 för samma pris.
Tänk på att idag köper man ofta enkelbiljetter. Du kan åka olika bolag dit och hem.
Hej o tack alla, resan är bokad nu. Easy Jet, kostade tot 1100 kr, köpenhamn - stansted. Är det fler som ska till Tony Robbins??? Vore kul med kontakter innan…. Det ska bli ett underbart äventyr!!!!!!!!!!
#9 Se där, då har du ju 600:- till att ta dig till och ifrån stan…
;-)