Resor iFokus

Resor

Etikett: 3-europa-utom-sverige
Läst 2245 ggr
Emma
0

Billigt flyg till Sicilien tack

Jag vill flyga billigt. Någon som har något förslag? Har hittat Alitalia och Ryanair. Båda tar evigheter.

Oskar
0

http://www.expressen.se/index.jsp?a=564237

Hmm. Har du med dig puffran? :)

Oskar

Ellinor
0

Ska fòrsòka forska i fràgan.. men kolla olika flygplatser pà Sicilien. Ryan flyger bara fràn London till Palermo som du kanske màrkt..

Kråkis
0

Emma, jag tror som Ellinor antyder att det billigaste är att försöka flyga via London…Jag hittade flygbiljetter för 0 kr till London och sedan typ 300 till Bolonga när jag åkte till Italien!

När ska du åka?

Emma
0

#3 Jag har hittar rätt billigt till Bologna, Rom och Milano. Men till Palermo är det värre, och tar så lång tid. Hade tänkt åka över kristi himmelfärds, och det är inte så många dagar.

Oskar
0

Gissar det kan vara svårt att hitta lågpris flyg över en storhelg tyvärr. Tror att SAS flyger till Palermo…och ibland har de hyffsade priser…

Oskar

Emma
0

#5 men jag tänkte ta ledigt måndagen också, det borde ju öka möjligheterna.

precis
0

flyg m snowflake till malta (flyger endast en dag per vecka) för ca 1400 enkel, ta en snabbfärja från hamnen (östra valletta) över till sicilien för 25euro :)

det finns ett nytt polskt bolag som flyger via skavsta o katowicze, men det blir nog för många flygplatser på en så kort resa :)

Emma
0

#7 tackar tackar för tips. men det blev ett mindre krångligt och inte så mkt dyrare alternativ.

Alitalia för 3700 turoretur. får duga. Tjohoooo, jag ska till sicilien!!