sistaminuten till thailand
Hejsan, jag och en kompis ska åka till thailand- Phuket över jul fundrar att åka omkring 13-29/12 hur brukar det vara? Kan man chansa med att ta en sista minuten eftersom det bara är vi två och ej alls är kräsna av oss, är bara flygstolarna vi är ute efter..
Tack på förhand

Va? Planerar ni för julen redan?
Allvarligt talat så kan det vara litet riskabelt att chansa under andra halvan av december. Det är nog ganska fullbokat då.

Ja det var att vara tidigt ute. :)
Vet inte hur det är just till Thailand men den tid ni vill resa är ju högsäsong, många som vill resa över jul/nyår. Och det beror ju lite på hur flexibla ni är.
Personligen skulle jag nog inte våga chansa…
mvh
Oskar
varför inte köpa flygstolar reguljärt i god tid istället? Är man uta i god tid brukar det väl vara billigare..när dom billiga biljetterna är slut blir priserna också dyrare…funkar inte lika med charterresor.
Hotell går utmärkt att boka på plats och vill man iväg från bangkok kan man boka billigt online via www.airasia.com
Lovisa
Prova med Aerosvit, det ukrainska flyggbolaget Stockholm via Kiev till Bangkok. Hyffsade priser, tyvärr superdålig ankomst tid, 03,00 landar ni i Bangkok
MVH Taxi i ett varmt Ban Phe
Jag trodde också att det där med sista-minuten var lite "ute". Nuförtiden säljs väl de billigaste biljetterna lång tid innan?