RESA UTOMLANDS SOLRESA MEN VART!???HJÄLP
Jag och min sambo tänkte ta lite resa och åka bort en vecka!!!Något tips?
Vi vill bo bra och ha de bra!!18000kr för 2ca!!!Någon som har tips!!!
Portugal grekland eller spanien vart tänkt!!!
Har ni tips så hjälp!!
Trodde det skulle va lätt å hitta tänkte åka i sept eller oktober
Vad vill ni göra förutom att sola och bada?
utflykter shoppa äta gott!hyra bil mm

Kanske bila utmed Spaniens sydkust och sen en bit upp i Portugal?
Oskar
Rhodos i Grekland är en klassiker, annars kanske Palma på Mallorca kan vara något - där får ni både sol och bad och shopping i stadsmiljö + att det finns massor att bila runt och se på Mallis!
Funderar på Portugal madeira!!Verkar som man kan göra lite av allt möjligt där!!Vill ju inte bara ligga på stranden utan se lite!!Enda negativa är att det verkar vara dyrt där!?Någon som vart där!?
Vart har du rest tidigare? Finns så många fina ställen att upptäcka. Cypern är jättefint, tex.
Turkiets sydkust. Side, Alanya eller Antalya.
Ganska billigt där. Varmt och skönt, fina badmöjligheter, mycket att se. Massor av shopping.
Igår sökte jag på kul på apollo, fritidsresor etc och All InClusive i Alanya är superbilligt - det skulle jag satsa på!
TACK för svar!
Har vart i Turkiet,Bulgarien,Grekland Santorini,spanien fast skolresa så det kan jag tänka mig!
Gran Canaria har ja börjat kolla på!!Svårt att hitta nått bra!Eller så finns det för mycket att kolla på så det blir svårt!!Vill ju ha bra shopping med alltid roligt!

Gran Canaria är ju ett klassiskt charterresmål. Har varit där två gånger och måste säga att det är lite för mycket turistigt för min smak. På vissa ställen finns det i stort sett inga inhemska invånare utan alla är tyskar, engelsmän, Finnar och Svenskar typ. Men om man tycker det är ok så finns det ju mycket sol och en hel del shoppingmöjligheter.
Jag skulle nog hellre satsa på Madeira och bo på ett lite enklare hotell istället.
Oskar
åker gärna på solsemester till grekland och öarna ,älskar kreta
Har niu kollat på resor i flera veckor!!!Igår åkte vi till recebyrån så nu har vi bestämt alla fall att åka till mallorca eller grekland kanske rhodos???Kreta har jag med vart inne på!!alla svar är jag glada för!
#11 snutteplommon79 har du tips på hotell???mmVore jättetacksam
kommer tyvärr inte ihåg vad hotellet heter men boddde inte så långt ifrån chania.

Åker till Kreta själv snart, Hotel Övre Relax. Aldrig varit där men det ser bra ut
Heter hotellet "övre relax" i kreta?#14

Förlåt har inte varit inne på ett tag…
Ja, hotellet heter så! Hoppas du fick löst det!