Resor iFokus

Resor

Etikett: 9-övrigt
Läst 1747 ggr
pyamas
2

Twittra inte om USA - du blir utkastad.

Haha, ja man får ju hoppas att inte jag blir klassad som terorist efter att ha läst och skrattat åt denna artikel!

Helt otroligt..

Casablanca
0

Haha, jisses! Läste dock att massvis med advokater i LA nu vill hjälpa dem att stämma USA Gov. för deras misstag!

[Jimmy.L]
0

USA ser väl terrorister bakom varje buske nu för tidenTungan ute.

Casablanca
0

Indeed..

Bamse 08
0

Jodå, de är hårda i USA.

Kommer ihåg när vi skulle landa så ska man ju igenom någon kontrol och så tar de bild och fingeravtryck.

Och då sitter det någon sur gubbe och ska göra det på oss och jag var på väg att gapskratt så rolig han såg ut men om man hade gjort det hade man väll få spendera natten i cellenObestämd

What doesn't kill you makes you stronger.

pyamas
0

Ja och de har ju så många frågor så man blir helt nervös innan man kommer igenom kontrollen! "Vad är ditt syfte med denna vistelse, varför är du här?" Tossiga amerikanare.

[FruStein]
1

Man ska vara väldigt försiktig om man vill resa in i USA utan problem, och snällt svara på alla frågor de kan tänkas ha.

FruThea
0

Verkligen.. Helt galet.

ks.gerbil
0

herre gud …. jag har rest till USA 4 gånger och blir 5 om en månad :/ man vill verkligen inte gå genom kontrollen.. den första gången va för 4 år sen (vi reser med pappas jobb en gång om året) och då var jag 8 år jag hade en hatt på mig och när vi gick genom kontrollen så sa gubben där bakom "jag skulle räta upp din hatt om jag va du" jag blev ganska ledsen sen :P fatta att de kan vara så oschyssta…

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

REXbunny
0

GUD!! Lite överdrivet eller är de dumma? är det bara på deras engelska röja inte betyder att festa?

Mvh/ REXbunny

Medarbetre på minecraft ifokus

Bamse 08
0

#9 Dumma är väl ändå lite överdrivet?

Man kan säga att de har mycket högre säkerhets annordning än t.ex. Sverige + att de tar allt på allvar, så ett tips om man åker till USA skämta inte!

What doesn't kill you makes you stronger.

ks.gerbil
1

Sen har ju faktiskt usa haft mycke besvär som t.ex. Katastrofet med tvillingtornet :/ så det är ju inte att hux flux vi griper alla de har ju anledningar :/

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR