Resor iFokus

Resor

Etikett: 9-övrigt
Läst 592 ggr
candelonia
0

Tips för er som vill ut o resa

Jag är medlem i en av världens främsta reseklubb där vi får erbjudanden om exklusiva resor till budgetpriser - de hittar även billigaste flyget och ger rabatt även på det. Varje gång du beställer en resa får du pengar i extra rabatt i en egen pott som du kan använda som ytterligare rabatt nästa gång. Om ni är intresserade av att veta mer får ni mer än gärna kontakta mig på joypassiondesire@hotmail.com. Jag är mammaledig just nu och när min bebis är lite äldre ska vi ut o resa till Paris, Japan, Hawaii, Italien och Disney World - en destination i taget såklart. :) Tack vare att jag är med i denna reseklubben kommer vi kunna möjliggöra våra resor då vi tjänar pengar på att resa med hjälp av deras erbjudanden. Om jag kan inspirera någon annan att upptäcka denna möjlighet vore det fantastiskt kul! Mvh Anki

VildaVittra
0

Låter som någon typ av pyramidspel?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

candelonia
0

Hej VildaVittra! Det är det verkligen inte - du får tillgång till en stor mängd olika resor - temaresor, gruppresor, golfresor, singelresor… och mycket mer. Om man tycker om att ut i resa tjänar man på att använda sig av deras erbjudanden.

[ludden]
3

Vad heter reseklubben så man kan kolla att den är seriös?

Surpan
1

Måste man betala för att vara medlem? Varför skriver du inte ut reseklubbens namn? Känns misstänksamt och jag håller med #1.

/Surpan

Karmatarerskanise
7

Om du inte skriver namnet gissar jag att du får poäng om du rekryterar medlemmar eller så jobbar du hos dom och försöker göra reklam.