Jag ska flytta till London!!!
Bokade flygbiljetten idag, den 5 september bĂ€r det av. đđđ SÄÄÄÄÄ pepp!
NÄgon mer som bor dÀr eller besöker ofta?
Maja
à h gud vad kuul! Avundsjuk pÄ dig :D NÄgra av mina vÀnner bor dÀr och harry :D
lycka till :'D
Haha, ja Harry Styles ja!
Tack tack tack jag Àr sjukt pepp, och nervös framför allt kanske⊠:D
Glöm inte att bestÀlla det europeiska sjukförsÀkringskortet frÄn FK.
Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus
#3 Vad Àr det för nÄgot? Jag hÄller fortfarande pÄ och förbereda en del, och sjukförsÀkring Àr fortfarande med pÄ listan⊠Men ska det inte vara gratis om man studerar?
DetÀr just för att det ska vara gratis som du mÄste ha det med dig. https://www.forsakringskassan.se/servicewebb/start.do?op=12011
Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus
#5 Aha! Jag bor dock i Schweiz nu sÄ jag tror det Àr annorlunda för mig. Tack ÀndÄ:)
#6 Nej, det Àr inte annorlunda för dig, du ska bara bestÀlla samma kort frÄn den Schweiziska FK istÀllet.
#7 Hmmm. Enligt vad jag har hört sÄ mÄste jag avbestÀlla min nuvarande schweiziska sjukförsÀkring (genom att liksom avregistrera mig frÄn Schweiz) och sedan fÄr jag som student automatiskt gratis sjukvÄrd sÄ fort jag landar i England och registrerar mig hos en doktor (genom universitetet). Det Àr vad jag har hört i alla fall, mÄste dock fortfarande kolla upp det sÄ jag vet 100%, kanske har du rÀtt..!