Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 697 ggr
Bjallstal
6/21/18, 1:39 PM

Island

Hej! Jag och pojkvännen är väldigt sugna på att åka till Island. Han har varit där en gång tidigare med skolan och blev frälst. Ni som har varit där, hur har ni gjort? Färdiga paket eller bokat allt själv? Islandsresor hade ett paket med flyg, boende, frukost, hyrbil med guide tillgängligt 24/7 på telefon och kartor med rutter att köra. Lite sugen på det i och med att man får mer frihet än med låsta guidade resor.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Oskar
6/23/18, 1:57 PM
#1

Jag var på Island för ett par år sedan. Var dock bara där ett par dagar så gjorde endast utflykter i närheten av Reykjavik. Vi bokade flyg, boende och hyrbil själva och det funkade hur bra som helst! Men vi gjorde som sagt inget avancerat…kanske man behöver hjälp av guide om man ska åka tvärs över ön på mindre vägar. Men dom vanliga vägarna var ju inga problem att köra själv på. Eller ja i alla fall på sommaren.

Ni kan ju jämföra priset också, på det paket ni sett jämfört med att boka själv.

Island är verkligen otroligt häftigt!

Oskar

kamera0710
8/5/18, 1:01 PM
#2

Jag var på Island med fältbiologerna på 90-talet. Vi var 18 personer som åkte, vi hyrde minibussar i Sverige och bodde i tält. Vi åkte runt ön under två veckor. Kan varmt rekommendera ett besök!

Upp till toppen
Annons: