Annons:
Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 595 ggr
Silver83
2017-03-11 13:11

Torrevieja

Någon som har tips på vad man "måste se" när man är i Torrevieja med omnejd? Jag har hört talas om saltsjön och den siktar jag på att besöka. Men vad är det mer man måste se och/eller uppleva? Jag tar gärna emot tips på allting; affärer, sevärdheter, parker, matställen etc. Men även sånt som kanske inte är så känt, om man hittat nåt litet smultronställe nånstans och vill dela med sig, så tar jag gärna emot såna tips också :)

Annons:
sp0ngeb0b
2017-05-15 12:05
#1

Min familj har ett sommarställe ca 1 mil söder om Torrevieja. Har varit där ett par gånger men har inte direkt gjort någon sightseeing eller liknande. "Vår" by har i alla fall fina stränder och strandpromenader. Det finns även ett stort shoppingcentrum som heter La Zenia Boulevard ifall det är intressant. Där finns bl.a. Primark 😉 Där inne finns även många trevliga restauranger. Vet att det finns marknad i Torrevieja som jag har varit på för något år sedan, men minns tyvärr inte när eller var. Borde gå att googla på! Annars bli medlem i Facebook-gruppen Svenskar i Torrevieja så kan du säkert hitta massor av tips 🙂

Upp till toppen
Annons: