Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 855 ggr
[VCG1997]
1/3/17, 1:31 AM

Vilket land är din största dröm att resa till?

Personligt har min dröm alltid varit att någon gång i livet få resa till Karibien/Västindien och bo i en hydda på stranden helt avlägset från städer. Det känns som en helt ljuvlig vacker plats för lugn och ro. Vilket land är din största dröm att resa till?

Annons:
Honestyisdead
1/3/17, 1:57 AM
#1

New York.

VildaVittra
1/3/17, 3:50 AM
#2

Inget land, utan en kontinent och det är Antarktis.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

setfree
1/3/17, 7:28 AM
#3

Sydafrika. Jag gillar vilda djur.

Oskar
1/3/17, 6:27 PM
#4

Har rest rätt mycket men faktiskt aldrig varit i USA så en resa dit vore inte dumt. Besöka ett par av deras nationalparker samt några storstäder.

kae
1/5/17, 5:53 PM
#5

Israel! Jag älskar judendomen trots att jag själv är kristen. Jag skulle vilja åka till tel aviv och gå i Pridepraden, se Jerusalem och andra historiska platser. Så sjukt coolt att vistas där Jesus föddes.

TjockaBerta
1/5/17, 5:56 PM
#6

Nya Zeeland.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
Herveaux
1/5/17, 6:02 PM
#7

Skottland, Shetlandsöarna, Grönland och Nya Zeeland.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Moalinn
1/5/17, 8:57 PM
#8

Island har alltid varit min största dröm och på ett sätt är det nog det fortfarande men då jag är främst ute för att fotografera känns det lite som att det redan är gjort av så många att det inte skulle vara detsamma. Schweiz och Skottland är två länder jag vill besöka , och då vandringar uppe bland bergen.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Bighoj
1/6/17, 4:44 PM
#9

Tjeckien är mitt drömland.Har varit där 8 gånger och fler kommer det att bli.Kan tänka mig att ha någon form av boende där då jag blir pensionär i framtiden.

MelodyX
1/6/17, 8:10 PM
#10

Antarktis, sedan tittar jag lite åt Tanzania just nu, hade inte varit så dumt att åka dit med barnen och volontärjobba på vännens skola som ligger strax utanför ett av naturreservaten och sedan har någon veckas semester på någon av öarna utanför. Men, det får nog vänta ett tag både ekonomiskt och tidsmässigt…

Calcifer
1/21/17, 3:11 PM
#11

Det var Japan, men nu har jag bott där i 9 månader så Egypten. Dock är det för oroligt för att jag ska vilja åka nu. Annars kontinenten Afrika generellt så, utan något speciellt land överst på listan. Indien skulle jag också vilja åka till, och USA så jag kan hälsa på min själsfrände.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Bighoj
9/6/20, 6:28 PM
#12

Skrev i tidigare inlägg att mitt drömland är Tjeckien och att jag då varit där 8 gånger.Mitt drömland är fortfarande Tjeckien/Prag men nu har jag varit där 13 gånger.Kommer bo där en stor del under sommaren då jag gått i pension,så nu vill man bara att tiden ska gå fort.

Makaonen
9/13/20, 11:26 AM
#13

I en hängmatta i Thailand.

🦋 Hej jag provar om medaljerna fungerar. 🦋 ☀️ 🙂

Det är på Återbruk som vi hjälper varandra med Medaljerna. 🏅
https://aterbruk.ifokus.se/about/

Annons:
Upp till toppen
Annons: