Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 1173 ggr
ElLobo
2016-03-25 23:41

Måste vara sorgligaste flygmaten någonsin

Många reser för att få se världens stora sevärdheter.

Men många flygresenärer får se sorgliga saker också. Särskilt de som reser lågpris.

Nämligen flygplansmaten.

http://www.expressen.se/allt-om-resor/flyg-1/detta-ar-sorgligaste-flygplansmaten-2015/

Annons:
flyingdragon
2016-03-26 07:30
#1

Det där såg inte särskilt aptitligt ut, skulle varit intressant att veta vilka bolag maten på bilderna kom från . 🤔

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Oskar
2016-03-26 19:53
#2

Ha hur kan man ens hitta ett så litet ägg som på första bilden??

VildaVittra
2016-04-03 16:31
#3

Flygplansmat har väl aldrig varit några kulinariska mästerverk? Därför har jag alltid åkt i tid till flygplatsen och ätit ordentligt där innan man boardar, utöver det handlar jag på mig i taxfreen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

flyingdragon
2016-04-03 18:14
#4

#3 Smart. 😃

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Sindri
2016-04-11 22:57
#5

Har alltid med mig egen mat. Finns hur mycket gott som helst man kan göra.

Undantaget är riktigt långa resor med byten. Men på de linjerna brukar det vara helt OK mat och man kan beställa specialkost i förväg.

Honestyisdead
2016-05-02 04:13
#6

Jag flög nyligen med thai airways och de hade god mat. Förrätt huvudrätt och efterrätt. Sedan frukost.

Det enda jag hade att klaga på var bristen av plats för allt :) Flyget tur och retur med mat och dryck (både alkohol och softdrinks) kostade 5000kr.

Annons:
Upp till toppen
Annons: