Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 633 ggr
Fialialej
2016-03-03 22:05

Inspirera mig! Vart ska vi resa?

Jag och min sambo har lyckats få loss lite tid 13-22 mars, då vi tänkte hitta på nåt ihop och åka någonstans. 

Men vi behöver hjälp med inspiration. 

Vilka är era bästa tips på resmål för avkopplande men minnesvärd semester?
Inrikes eller utomlands spelar ingen roll. Vi behöver umgås och vila upp oss efter mycket jobb senaste tiden. 

Berättar inte så mkt mer, för jag tänker att det då kommer mest oväntade och göttiga tips då. Var hade DU åkt och vad hade du gjort?

Vi har inga jättepengar men det behöver inte vara superbudget heller. Hellre färre dagar och högre kvalité då för min del.. 

Tackar för hjälp. :)

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
VildaVittra
2016-03-03 22:11
#1

Jag skulle åkt till något land i närheten, som Lettland, Litauen, Estland eller Polen, där räcker kronan långt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Oskar
2016-03-04 12:59
#2

Kanske ta tåget söderut genom Sverige och sedan vidare en bit genom Europa? Och givetvis stanna till på ett par ställen, ni har ju nio dagar så kanske tre dagar på tre ställen. Till exempel tre dagar i vardera Köpenhamn, Hamburg och Amsterdam. Och sedan flyg hem. Alla städer är klart sevärda och att åka tåg är det perfekta sättet att se världen utan att anstränga sig.

Oskar

Upp till toppen
Annons: