Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 891 ggr
[Sella90]
2014-03-22 21:49

RESEKOMPIS SÖKES! (Kompisar)

Vill helst inte sitta kvar här i Sverige denna sommarn' som komma skall, vill så jävla gärna ut och resa att man blir resetokig mer sagt varje gång man ser något på tv'n till exempel. Jag skulle gärna vilja resa ut med flera stycken, men även en resekompis räcker, behöver inte va en lång resa, jag har besökt de flesta platserna och är själv från utlandet. Finns det någon som är intresserad av att resa tillsammans med mig? hur vi tar oss fram kvittar, buss? tågluffa? eller med bil? ja, det där, en till två veckors resor. Vilka eller vem är sugen att haka på? eller ska ni iväg någonstans, som jag kanske kan haka på hos er? hur vill du planera? vart ska vi åka? även resa runt i Sverige hade vart roligt också givetvis. Jag vill träffa likasinnade personer helst som gillar ta sig ut i världen.

Lite om mig själv.

Jag är en människa som gillar att resa, har rest mycket med flyg, dock med familj endast. Jag är sugen på att prova på något nytt, att resa tillsammans med andra nya människor, när jag reser vill jag inte ligga på stranden hela tiden utan vill gärna utforska området och hitta på aktiviteter. Gillar havet och stranden också givetvis men inte för mycket. Jag är inte särskilt social för övrigt, men vill gärna lära mig att bli de genom att bemöta andra nya människor som tar hand om mig väl. Jag har rest runt på många ställen i världen, men det finns ställen som jag inte har varit på såklart. Någon som är sugen på en resa med mig? som känner att han och hon inte vill sitta fast här, jag är 23 år gammal. Mitt intresse är musik. :)

Kram på er rese vänner

Annons:
Maria
2014-03-23 11:43
#1

Din sambo då? Vill han inte resa med dig?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

farido13
2014-03-23 20:47
#2

Din sambo kan väl följa med =)

konichiwa
2014-03-30 17:11
#3

Vore jag yngre och hade mer ork så skulle jag gärna hakat på! Jag har rest ensam i största delen av världen och är fortfarande sugen men inser mina begränsningar rent fysiskt :-( Jag är 67 år nu och reser helst till ställen jag redan känner till.

Till er som svarat: Om sambon kunde följa med hade hon väl inte skrivit här om resesällskap. Sambon är väl den första man tänker på om man har någon.

Upp till toppen
Annons: