Annons:
Etikett5-sverige
Läst 929 ggr
milow
12/9/13, 12:52 PM

Gothia towers?

Jag hoppas att ni inne på resor.ifokus kan lugna ner mina nerver. Jag har bokat ett rum på gothia towers i Göteborg till nyår. Jag bor sällan på hotell så jag är sjukt nervös att det inte kommer finnas ett rum när vi väl kommer fram den 31a… I boknings-bekräftelsen finns det inget givet rum (med rumsnr osv som jag trodde man skulle få i bekräftelsen?). Jag använde tjänsten e-kort för att "bekräfta" min bokning, men inga pengar har dragits från kontot. Betalar jag när jag kommer fram, och kan jag i såfall betala med mitt "riktiga" kort? Eller har det blivit något fel när det inte dragits några pengar i förskott? Någon som har koll? :( Rörigt inlägg, men jag hoppas ni förstår. 

Tack på förhand!

Annons:
VildaVittra
12/9/13, 1:02 PM
#1

Rumsnummer får man inte, då de inte vet hur övriga bokningar ser ut innan alla rum är bokade (man vill ju inte att folk ska behöva byta rum mitt i en längre vistelse). Det är nämligen ett evinnerligt pusslande för att få ihop det.

Pengarna dras oftast när du checkar in alternativt några dagar innan, hur just detta hotell gör vet jag inte, men ring och hör med dom.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
12/9/13, 1:05 PM
#2

Kikade in på deras hemsida och så här står det:

Kan jag boka via hemsidan utan att ge ut mitt kreditkortsnummer?

Alla bokningar som görs via hemsidan måste alltid garanteras med ett giltigt kreditkortsnummer. Betalningen sker på plats om inget annat anges.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: