Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 1137 ggr
manzii
2013-02-12 21:58

Sommar 2013

Är lite nyfiken på vart ni ska resa någonstans i sommar och varför? :)

Annons:
Jessicahagstrom94
2013-02-12 22:04
#1

Grekland, Zakynthos, för att vi älskar Grekland, sol, bad, goda drinkar och nya saker att göra är alltid skoj! :D varit där en gång förut men på en annan del av ön, så ska bli intressant att se en annan del av den med.

monstermash
2013-02-14 00:39
#2

Kristinehamn är det enda inplanerade, tradition. Har favoritsläktingarna där så kommer åka dit 1-2 gånger åtminstone. Funderar på att åka ned till Skåne eller/och upp till Norrland också, inte bestämt städer än dock. Håller mig i Sverige iallafall, om jag inte åker ned till Mallorca :) Inte bestämt mig än.

Oskar
2013-02-14 16:47
#3

Har inga utlandsresor planerade…men brukar tillbringa sommaren i dels Stockholms skärgård och dels Norrlands så det blir det nog i år också!

Oskar

Yolle
2013-02-16 18:45
#4

I år ska jag åka upp till Värmland och hälsa på min mormor :D har inte varit där på över fem år så det ska bli riktigt trevligt :D

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

[Jimmy.L]
2013-02-17 12:01
#5

Stockholms skärgård blir det men även till Göteborg och Linköping.

fanniiiiie
2013-02-18 18:08
#6

Cypern - Aiya napa!

Varför? Kul grej, blir att resa med ett gäng vänner. Älskar sol & bad semestrar utomlands :) + att det är ju ett party ställe, kommer bli grymt kul!

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Annons:
MelodyX
2013-02-19 17:27
#7

Blir en resa till Thessaloniki i Grekland där vi har sommarhus då svågern är grek. Sedan tänkte vi bila estland-lettland-litauen-krakow och se Auswich, men det blir nog i maj för jag lär nog jobba i sommar. Framåt hösten blir det att bila genom Frankrike då vi har vänner som ska gifta sig i Nice. Jag hoppas hinna med newmarket i england också, har alltid velat gå på galopp där…

Upp till toppen
Annons: