Annons:
Etikett5-sverige
Läst 833 ggr
shadowdrake
1/24/13, 10:16 AM

Anslutning Silja Line

Hejsan!

Jag skulle vilja kryssa med Silja Lines Baltic Princess, som ska börja trafikera Stockholm-Åbo linjen i Februari. Problemet är att hon går morgon från Stockholm, och då jag inte har tillgång till bil längre, så kan jag inte ta mig till hamnen. Tåget inkommer till Stockholm efter att fartyget avgått och långfärdsbussarna verkar inte gå på morgonen…

Är det nån som vet om det går någon slags anslutning som är framme i stockholm innan fartyget avgår (07,00, tror jag).

Annons:
MiroSputnik
1/24/13, 10:17 AM
#1

Har inte Silja Line anslutningsbussar till sina fartyg?

Viking line har det iaf. Både till morgon och kväll.

shadowdrake
1/24/13, 10:28 AM
#2

Silja har ju inte det. De har bara anslutning till kvällsavgångarnaRynkar på näsan

Jag får väl nöja mig med att åka med Viking Grace istället. Den resan är bokad och klarSkrattande

Oskar
1/24/13, 2:34 PM
#3

En kryssning är aldrig fel! :-)

Fast är inte Viking Grace roligare att åka med? Det är väl ett helt nytt fartyg? Så var väl bra att det blev det istället för Princess…

Oskar

shadowdrake
1/25/13, 5:06 PM
#4

Jo, det ska bli superkul, men jag vill prova Princess oxåFlört.

Får nog lura med mig nån stackare som har bil och ett kreditkort som fungerar i nåt av de p-garage som ligger i anslutning till Värtan. Har ställt bil på siljas "bevakade" långtids-p tidigare och då hade jag inbrott i bilen och blev av med allt lösöre, t o m kompisens bilbarnstolar snodde de Skrikandes

Upp till toppen
Annons: