Billigaste resorna?
Hej! Var hittar man lite mer nischade resor till ett bra pris? /Tilde
Hejsan! Jag kan rekommendera ett nätverk som jag är med i. Där hittar du allt från sport-,häst-, fiske- och voluntärresor till galet billiga priser. De har resor till alla världsdelar. Man kan bara bli medlem genom personliga kontakter vad jag vet. Så säg till om du är intresserad så fixar jag en plats! Var det något särskilt resemål som du är intresserad av? Mvh anna
Det låter spännande. Jag letar just nu resor till Karibien.
Karibien är inte billigt. Vilka öar är du intresserad av? Du kan möjligtvis komma billigt undan om du tar en sista-minuten-resa till Mexiko eller Dominikanska Republiken, men då tillkommer ju mat för det är sällan All Inclusive-resorna inkluderas i sista-minuten.
Hej!
Ursäkta sent svar!
Ja, det är dyrt med Karibien men i nätverket som jag pratar om kostar det runt ca 1 000 kr bo på det bästa lyxigaste all-inklusive-fartyget 4-10 nätter :)
Något annat resemål du funderar på? Så kan jag kolla upp det!
#4 Ja, själva kryssningen kan gå på så lite om du är på plats och tar en sista-minuten. Men då ska du väl ta dig dit och hem också? Eller är det 1000 kr från Sverige t.o.r. inklusive kryssningen? När jag kryssade kostade det runt 40,000.