boka flyg.
Ska snart fylla 24 och baby feber har sagit in i full blom. Så jag låg här mitt i natten och tänkte på vad jag vill göra innan jag skaffar barn. Typ det ända som kom upp var att jag vill åka tillbaka till USA och ha med min sambo. Jag undrar om någon vet ungefär hur länge innan man borde boka. Vilka städer är billigast att åka till och har ni några andra boknings tips. Sist jag va där var det via jobb så jag behövde inte direkt bry mig. Sen finns det några ställen man bara inte kan missa när man ändå åker så långt?
Anna och taxen Max

Aldrig varit i USA själv så har väl inte några direkta tips. Men jag har flugit mycket och min uppfattning är att det är bättre att boka tidigt än sent. Visst, har man tur så kan man hitta billiga biljetter i sista minuten men risken är större att man inte hittar några biljetter alls eller att de är svindyra. Så jag skulle boka tidigt. Sen är det alltid bra att vara flexibel på datum…olika datum kan vara olika dyra att flyga på… Och tänk på att många sökmotorer på nätet inte har med alla lågprisbolag.
Vad man ska se i USA beror ju på intresse…och hur länge ni planerar att vara borta.
Oskar