B&B London
Letat på internet men jag blir inte klok på vad som är bra.
Letar efter ett B&B med gammalsdags charm, i syd-västra london southfield.
Någon som har erfarenheter av bra sovställen?
När vi var i London i våras, så bodde vi på Bayswater Inn, enkelt, helt, rent och med okej frukost, så det var godkännt. Stället har dock fått rätt blandad kritik, men som sagt, vi tyckte att det var helt okej 
/Désirée
Ligger dt bra till vid parker och turistmål? Vi kommer inte vilja shoppa utan verkligen upptcka staden :) Låter lite tveksamt med allting bara okej
Vi skall fira våran 4årsdag ju så då skall allting vara perfekt ^^
Allt beror ju på vad man vill betala, vi resonerade som så att huvudsaken att det är bra sängar, helt, rent och en okej frukost och det var det. Sen var det en lagom liten promenad på ca 5 minuter till tunnelbanan och 5-10 minuters resa in till City. Där gick vi mest omkring kollade lite sevärdheter, fikade och käkade (bland annat på en av Jamie Olivers krogar) 
/Désirée
Jamie Olivers krog, där har vi det! Pratade med sambon om att det var någon restaurang jag ville till men kom inte ihåg vilken ^^ Du har skrivit mycket positivt om den restaurangen så den vill jag testa 
Just hotell/ B&B är jätteviktigt för oss och det du nämnde hade jättemycket dåliga recensioner just rummen 0-15 framförallt. Vill inte behöva se till att jag får ett bra rum utan alla rum skall vara bra så man slipper oroa sig
Har gett en väninna, som för en månad sedan flyttade till london, uppgiften att kolla sig omkring lite mer "turistiskt" och kolla bra lägen på B&B´s man kan ju bli smått galen under letandet av alla ställen som finns i london! 
#1 Där har jag också bott och jag tycker att läget är perfekt - det går att gå till de flesta sevärdheter, nära (ca 30 min -1 timme) till Kensington, city, Notting Hill, Paddington station…
#5 Fast läget finns det ju tusentals hotell till, det hotellet har fått så mycket tråkiga omdömmen och vi vill ha ett hotell med "riktig hotellfrukost" om jag bara skulle kunna komma ihåg vilken kedja vi bodde på i Liverpool!