Resor iFokus

Resor

Etikett9-övrigt
Läst 863 ggr
Bamse 08
0

New York

Hejsan!

Ska till New York om 2 veckor och undrade  om det finns något ni värkligen kunde rekomendera att kolla på så tas det tacksamt imot Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

Oskar
0

O lyllo dig som ska åka dit!

penphotography
0

Åh, mysigt med New York på hösten!

En mycket användbar blogg: http://ettannatnewyork.blogspot.com/

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

[FruStein]
0

Williamsburg ska tydligen vara en stadsdel med många blandade kulturer - allt från konststudenter till stora chassidiska områden.

rakuLotta
0

Jag åker dit på lördag. Kanske läge att fråga dig vad du har för tips nu när du nyligen varit där? ( om du kommit hem vill säga;-)

Doftliljan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ska till USA i sommar, men skippar NY den här gången. Det är en stad man aldrig blir mätt på…Ta på bästa skorna och upptäck Manhattan gående… Läste att Frihetsgudinnan stängs den 29 oktober för totalrenovering…. Ta med dig så lite som möjligt i resväskan och fyll dem till max för NY är värsta shoppingstan…..Avundsjuk till max…..Cool

Bamse 08
1

idag landade vi kl 6 lokal tid, 1 timme tidigt men bagaget tog frukansvärt lång tid :P

Aja nog snackat om det.

Vi var uppe i empiren, såg the addams family musicalen och åkte förbi statue of liberty Glad

Förj*vlig flygtur måste jag säga om man åker i economy, mådde illa när vi skulle landa, nee fytusan men själva NY var roligt Flört

Sen åkte vi en tour med Grayline, uberbra åkte runt uptown,downtown och runt brooklyn rekomenderar det värkligen, det är en hop on, hop off :)

What doesn't kill you makes you stronger.

Oskar
0

#6 Nu blir jag avundsjuk! Vill också dit. :-)