Superbilliga resor...
Jag planerar att ta med mig min son som tar studenten i vår på en weekendresa i slutet av maj. Vilken sajt skulle ni rekommendera för att hitta den billigaste resan + boende?
/c

Det där är svårt…finns nog ingen sajt som alltid är billigast för alla resmål och alla typer av boende. De sajter jag brukar använda är:
De är båda stora seriösa sajter som brukar ha helt ok priser. Men det är ju mycket möjligt att du kan pressa priset lite om du söker runt mer på nätet. Och tänk på att även kolla in flygbolagen och hotellens egna sajter. Ibland är de billigast. När det gäller lågprisflyg typ Ryanair så brukar de sällan finnas med på flygsajter på nätet utan där hänvisas man till deras egna sajter. Och ska du resa till ett charterresmål så kan du ju testa och se vilka priser charterbolagen har.
Hoppas du hittar någon bra resa! Du får komma tillbaka och berätta vart ni till slut reste.
Oskar
Vad gäller weekendresor har vi gjort som så att vi har bokat flyg med RyanAir och sedan kikat på hotell-sidor, tex. hotels.com

Bygg ihop själv! Jag kan rekommendera Malta. Flyg med RyanAir och sedan kolla på hotell på malta.com eller liknande.