Resor iFokus

Resor

Etikett3-europa-utom-sverige
Läst 940 ggr
VeronicaKahlbäck
0

Aten, Grekland!

hejsan!

jag ska åka till Grekland 29 mars till 10 april, kommer vara mäst i Aten. jag ska dit med min pojkvän därför att hans pappa bor där ;) jag undrar om någon har nåt tips på vad man skulle kunna hitta på där? jag är intresserad ev det mästa :P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Pia
0

Åh, jag skulle rest dit i höstas, men det blev inte av. Hoppas på en resa nu i höst istället:)

Har inga tips att ge dock, men jag tar gärna del av andras!

VeronicaKahlbäck
0

ja kommer säkert komma hem med massor av bra tips :P eftersom  pojkvännen växt upp där så kan han säkert massa som inte står i turistguiderna! jag lovar att skriva om allt  i min dagbok när jag kommer hem, bara att läsa ;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Oskar
0

Alltid kul att känna någon som bor på den plats man besöker! Antagligen kan du strunta i alla guideböcker och bara haka på din kille…

Oskar

DevonRex
0

Jag tyckte att acropolis var häftigt… och nattlivet var lite kul oxå, så passa på att gå ut där. -Och ät GYROS!!! Fasen vilka goda gyros de har i aten!!! :)

DevonRex
0

aKropolis, med K! :)

DevonRex
0

ps, ta med en hatt av något slag… min resekompis fick solsting… det var stekande sol och 40 grader just den dag vi var där… :) det är typ femhundra trappor upp (syrsor som spelar jättehögt hela vägen upp… rätt häftigt bara vägen upp faktiskt) och sen ligger det ju väldigt utsatt sol-wise, så att säga… mitt på en klippa/berg… :)