Nya flyglinjer 2010
Attans, fortfarande inga direktflyg från Kastrup till Shanghai
Jennie

Nej verkar inte så. Fast kan hända det dyker upp ytterligare linjer i slutet av året.
Jag saknar verkligen direktlinjen från Kastrup till Shanghai. Nu måste man byta vilket bolag man än flyger med, vilken nästan fördubblar restiden om man har otur
Det tog mig 10 timmar till Shanghai första gången jag åkte, nu senast tog det 16.5 ungefär, bara för att jag mellanlandade i Frankfurt- och eftersom Frankfurt förmodligen är den värsta flygplatsen på den här sidan engelska kanalen så vill man helst ha minst 2-4 timmar mellan flighterna
Kommer det direktflyg igen så får det dock helst vara något billigare bolag än SAS
Finnair sägs både vara billigare och bättre, har dock inte flugit med Finnair än.
Jennie

Jag flög till Peking med Finnair, via Helsingfors. Bra flygbolag!
Jo jag har hört att de är otroligt bra, och det var väl meningen jag och min man skulle flugit med dom nu senast, men när vi skulle boka biljetter så hade priset nästan dubblats sen vi kikade första gången, för att vi bokade så sent, så det blev en tur in på kelkoo istället och en flygtur med Lufthansa. Kan man få en tur och retur resa för 3600dkr istället för över 6000dkr så självklart tar man väl det
Jennie