Indien
Nu bär det snart av till Goa. Ska bli jättespännade. Är tacksam för tips och berättelser därifrån.
Christina

Testa att använda sajtens sökfunktion. Vet att det finns en del äldre inlägg om Indien. Osäker på om det finns om just Goa dock…
Oskar

Vad vill du veta? Jag har varit där 10 gånger och trivs med människorna och allt annat runt om. Som längst har jag varit i två månader, helt underbart.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Testa södra Indien! Testa Varkala, Kerala där världens vackraste klippvägg ligger med hotell och restaurangen på och kritvit strand nedanför.
Fastnade för Indien (Goa) och vill absolut åka dit igen. Kanske nästa år igen. Kerala ska ju vara jättefint men det är dyrare att åka dit så vi får se vart det bär av.
Hur var din resa? vill själv till Goa när tiden räcker till =)

Här är en schysst snabbguide till tågluffande i Indien:
http://www.vagabond.se/Redaktionellt/Resmal/Asien/Indien/Sa-tagluffar-du-i-Indien/
Oskar
Intressant den måste jag läsa. Vi ska dit (Goa) nu igen i februari. Ska bli så jättetrevligt. Vi var fyra som åkte dit och vi ville absolut dit igen så nu bär det av igen i februari som sagt.

Var i Goa håller ni till?
Candolim.

Jag var i Baga i fem veckor, från slutet av oktober så jag fick vara med om cyklonen som drog förbi och de eftersläpande monsunresterna men det är alltid lika trevligt att komma tillbaka dit. Åker tillbaka i januari-februari
Ojdå låter läskigt. Jag ska åka den 23 februari och stanna i tre veckor, det är väl kanske i senaste laget har jag fått för mig, det är visst väldigt varmt då. Baga ligger visst inte så långt från Candolim, är det ett bra ställe att vara på. Jag undrar om det finns något ashram i närheten.