Delhi
kommer troligen att tillbringa en dag i delhi snart …. något tips på vad man kan/ska/bör göra då?
Hm..var ligger Delhi…Indien? En dag bara..rundresa?

Fota! Sedan när du kommer hem från resan så lägger du in dina bilder på Foto.
Trevlig resa!
Robert

japp, New Delhi i Indien .. kommer vara i Indien i nästa vecka .. tyvärr blir det bara en dag 'ledigt', den har jag fixat så jag får tillbringa i ND .. men jag vet inte vad jag ska göra? =)
skall fota! =)

En dag är ju inte mycket tid direkt. Har inte varit där själv men vad jag hört så är det spännande att bara gå runt och insupa atmosfären. Det är ju minst sagt annorlunda mot hemma. Och så ska man tydligen spotta på marken, för de gör alla indier. He.
Oskar

Ojdå, en dag i Delhi? Då hinner du knappt med nånting. Mitt tips är att inte ha några direkta planer utan bara gå dit du hamnar. Jag håller med Oskar, det tar ett tag att bara vänja sig vid myllret och atmosfären. Men du kanske har varit i en Indisk storstad förut och är lite förberedd.
Om det var jag som åkte skulle jag köpa högvis med snygga väskor och sjalar, och det finns lite överallt. Särskillt runt tågstationen vimlar det av sånt. Ha så kul!
Emma

tyvärr blev det så här .. men det var nära att bli noll dagar i delhi så jag är glad ändå =)
shopping, that i like! finns det något annat roligt o shoppa … märkeskopior o sånt, är det vanligt?

#6 jag hittade inte så mycket märkeskopior, men letade kanske inte heller tillräckligt. nej, jag vet faktiskt inte. du snubblar säkert över tusen roliga saker som du vill ha. jag var mest fokuserad på typiska tjej-grejer som smycken och sånt. silversmycken är billigt och det finns jättemycket vackra tyger.
det enda riktiga rådet är KÖP. det finns massor av kul saker som man kan ge bort / hänga på väggen / äta upp.
är du där en kväll så kan ett biobesök vara spännande! jag tycker att det är roligt att göra vanliga saker i en annorlunda kultur.
njut!

idag far jag, syns om drygt en vecka =)

aj aj … törs nästan inte berätta detta … men jag lyckades sova bort min dag i delhi =(
hade en mkt hård arbetsvecka bakom mej … kom fram till hotellet o lade mej på sängen … vaknade flera timmar senare .. på eftermiddagen.
hotellet låg alldeles vid flygplatsen så det tog några timmar att ta sig någonstans … så det blev en em vid poolen, lite träning och jacuzzi =)