Resor iFokus

Resor

Etikett9-övrigt
Läst 725 ggr
Oskar
0

Vilka sajter använder ni?

Som ni säkert redan sett så finns det nu en sida med länkar. Finns ju så otroligt många sajter på nätet som handlar om resor så det är svårt att göra ett urval. Men tänkte höra med er, vilka sajter använder ni när ni ska boka biljetter? Eller kanske ni har några resesajter ni besöker bara för att få inspiration?

Oskar

Staffan
0

Det kanske blir enklare att få ordning på sidan om man börjar fundera över vilka länkkategorier som man vill ha?

Mvh // Staffan

Oskar
0

#1 Ett par länkkategorier finns redan på plats. Fyller på och ändrar om varteftersom.

Är på jakt efter lite mindre smala resesajter som kan ge inspiration. De stora reseportalen känner ju de flesta redan till. Så om någon känner till en skön sajt om indiska järnvägar, jeeputhyrning i Kenya eller liknande så blir jag glad. :)

Oskar

Pelle
0

jag har med stor behållning använt http://www.trenitalia.it - deras motsv. till SJ fast billigt och fungerande.

Oskar
0

Nu är länklistan uppdaterad. Gå gärna in och titta! Är ju inte komplett men jag uppdaterar löpande med sajter jag tycker är intressanta. Kom gärna med förslag!

Oskar