Iiiih Turkiet :D
Haha :D Jag och min bror och våra två "låssas syskon" har precis fått reda på att vi ska få följa med mamma och hennes kille till turkiet iallafall :D Det var tänkt att bara dom skulle resa från början.. Men nej då! =)
Den 22:a Augusti tar vi farväl av kalla sverige för att säga hej till 50 graders värme :) Vi återser inte kära sverige förrens den 5 September 
Tror jag la den i rätt kategori, Turkiet ligger väl både i Asien och Europa?
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Härligt! Har själv varit i Turkiet två gånger och gillar landet. Och det stämmer att landet ligger både i Europa och Asien, gränsen går igenom Istanbul. Var i Turkiet ska ni?
Oskar

Vi ska till Side
Mamma var där i Juli förra året och älskade det. Men vi ska inte till samma hotell. Guud längtar såå!

Åh, vad kul! :D Tycker om Turkiet, lagom varmt både i luften och i vattnet. Var till Side för några år sedan, det finns två stränder som vi var till. Den ena är mer för barnfamiljer och den andra har mer vågor. Jag och min syster tyckte att den vågiga var roligast, iaf om man har en flytmadrass ;) Då far man ända upp på stranden! Själva centrumet är också jättemysigt, åk (eller gå) dit :)

Okej :D Vi ska iaf till Turkiska Ullared^^ Men vet någon hur det är att ta med rakhyvel? Är lite orolig för det ^^

Okej :D Vi ska iaf till Turkiska Ullared^^ Men vet någon hur det är att ta med rakhyvel? Är lite orolig för det ^^

#5 Du får ha i resväskan men inte i handbagaget :)
!! Ha en trevlig resa!