Hälsning från Afrika
Nyss hemkommen från 10 underbara dagar i Syd-Afrika och Mozambique så vill jag sända en liten hälsning till alla på Resor iFokus! Ett litet rese-reportage kommer så snart jag har laddat ner alla bilder från kameran och installerat mig i vardagen igen ;-) Så länge får ni hålla till godo med denna giraff jag fotograferade i solnedgången i Krüger nationalpark..

Åh vad spännande, jag skall dit i februari, så jag kommer att läsa ditt reportage med extra stor behållning! Härligt foto också!
wow!!! =) spännande att se foton..
Mvh Tessan

Vilken bild! Ser fram emot att få se flera…
mvh
Oskar
Blir det nåt reportage? :) Du har väl inte glömt ditt löfte??? ;p

Nä just det! Vi vill se bilder. :)
Kom igen nu! Bilder!
Tom

Ojojoj jodå reportage är på gång! Har just skrivit ett till studenttidningen i skolan så det är väl bara att börja på nästa förstår jag *ler* Bilder kommer också! Håll till godo bara en liten stund till..

Spännande!
Jag väntar också på bilderna! 
Olle

vad häftigt. vill lungt åka till syd afrika
Jag vågar nog mig inte på sydafrika så jag har fobi för insekter, då jag lider i värme och då jag lätt blir sjuk ;)

#11 Om du åker den tiden jag åkte, det vill säga mitt i sommaren här, så är det mitt i vintern i Syd-Afrika. Det betyder dagstemperaturer på mellan 15-20 grader, nattemperaturer på 0-5 grader och INGA insekter. Så det är ingen ursäkt för att inte åka till Syd-Afrika.. ;-)