Resor iFokus

Resor

Etikett9-övrigt
Läst 900 ggr
Staffan
2006-09-12 12:29
0

Reseledare...

Det kan inte vara lätt att vara reseledare vid sådana här tillfällen:

"Säkerhetsvakterna och poliserna fick skydda Fritidsresors representant från de 230 rasande passagerarna som väntat hela dagen. - Det blev lynchstämning när han sa att de hämtat fel reservdel och att planet skulle bli ytterligare försenat, säger passageraren Linda Olofsson."

>> Länk till artikel på Expressen.se

Skön start på semestern… 

// staffan

Oskar
2006-09-12 14:00
0

Hu. 18 timmars försening. Kan inte vara kul! Nästan så att man skulle ställa in hela semestern då…för risken e ju att man bara går och är irriterad hela veckan. Men lite synd kan jag tycka om de stackars reseledarna, de har ju nada att göra med problemen som uppstod…och de kan knappast göra något åt saken.

Oskar

Anneli_G
2006-09-21 18:15
0

Förstår mig inte på folk som måste ha en syndabock… speciellt sedan den personen inte kan göra något… varför är det så svårt att bara acceptera läget och ta det med ro?? Nej, folk bara måste bli arga och elaka så fort det inte går precis som det tänkt sig.. life's full of surprises… ingen ide att brusa upp över saker sådär… hemska människor…

Staffan
2006-09-26 12:21
0

Jag förstår faktiskt de som blir förbannade efter 18 timmars väntan på flygplatsen, och jag förstår att de tar ut de på företagats representant på plats. Vad annat kan de göra? Bara sitta snällt och vänta? Nej, om det inte fungerar så ska företaget/represententen få känna till detta så att de kan bli bättre.

// staffan

Linda
2006-09-27 16:11
0

Huvaligen..