Förslag?
Hejsan!
Tittade in här en sväng och blev fruktansvärt sugen på en resa. Vet inte vart än. Så tänkte att någon kanske kunde ge ett förslag. Är studerade och har därför inte så jätte gott om pengar och tänkte överaska min sambo utan att snylta så jättemycket på hans plånbok. Så därför undrar jag om någon kan ge något tips på en kort resa(2-3 dar) till något vackert land och komma undan relativt billigt?
"Chaos is a friend of mine."

Testa att sök på "weekend". Då får du upp en hel drös med inlägg. Själv brukar jag alltid tipsa om Istanbul. Eller om du vill komma billigt undan så kanske Riga eller Vilnius.
mvh
Oskar

hej.
såg att du inte bor alltör långt och dyrt från malmö. här i från går jätte många billiga bussresor. kolla gärna in hyllingebuss.se
ska själv åka med dom till kroatien i sommar.
Skottland!!! Det är ett helt underbart vackert land och så länge som man inte är ute efter sol och bad så är det idealiskt. Mycket att titta på och trevliga människor! Bilden är på mig, min syster och 3 tjejkompisar. Min pojkvän tog bilden. Vi var i Skottland i maj 2007. Bilden är ungefär från södra slutet av Glen Coe.