Resor 2024
Vad har ni för resplaner eller resdrömmar inför 2024
Stolt ägare till tre La permer
Glacier Express, Wien och Graz, Västkusten och Berner Oberland vore planerade resor. Varav två då är inom landets gränser.
Sedan hoppas jag kunna få in en resa till England igen. Men får se hur semestern och pengarna räcker till. Har lite ”ont” om semesterdagar.
- Redigerat 2023-12-26 10:21 av [Undertaker]

Vi har ju blivit med plåtis så vi får väl se vart det bär.
Sen drömmer vi om en längre tid i Thailand
Planerar för resa till Mallorca i april.
Nu har jag bokat resan till Mallorca. Denna gång till Cala Millor som ligger på den östra sidan. Åker den 21 april. Längtar redan. 😊⛱️🌞

#4 Så härligt Dags att börja ner räkningen
95 dagar kvar
#5: Nedräkningen har börjat.👍 Härligt att se fram emot. Under tiden roar jag mej med att titta på Youtube. Där finns flera videor, dels på hotellet och på platsen. Eftersom jag inte varit där förut, så vill jag kolla upp sevärdheter.
Tog en fågelskådarresa i Azerbadzjan under första halvan av maj. Länkar till bilder om någon vill se.

Vad mysigt.
Nu är höstens resa till Mallorca bokad till den 29 sept. Fick ett erbjudande från Booking, ifall jag bokade boende inom några dagar, så skulle jag få 1200:- i belöning. Det gjorde jag förstås. Strax efter fick jag erbjudande från Norwegian om snabb bokning, och då sparade 1500:- jämfört med tidigare pris.

#10 Grattis Visst är det trevligt med rabatter
#11: Ja , verkligen. Man får passa på när man kan få ner kostnaden.