UMBRIEN
Någon som har varit i Umbrien. Det ligger typ 10 mil norr om Rom… Skulle vilja veta lite vad som är värt att se och så!

En av mina äldsta vänner bor i Perugia med sin familj sedan många år, genant nog har jag aldrig varit och hälsat på henne därnere, än…:/ Men jag kan höra med henne vad hon rekommenderar!

Åh, tack! Det vore jättegulligt av dig! Så kan jag tala om sen om du borde hälsa på eller inte 

Vad bra;)

Jag har varit i just Perugia tre dagar, en mysig och lugn stad som kryllar av utlàndska studenter eftersom ett universitet fòr utlànningar ligger dàr. Fantastisk utsikt, choklad och god Pizza. Alsissi som inte ligger alltfòr làngt dàrifràn ska àven det vara vàldigt fint.

Vad kul, tack för tipset!

Pia - du borde verkligen hälsa på din kompis!
Hur var Umbrien brunis? Dåligt väder eller?… 

Hennes mailadress tycks inte fungera, därav bristen på tips…:/ Men du verkar ju ha haft det härligt ändå! Berätta, berätta!

Umbrien är fantastiskt! Vi har mest legat vid poolen och slappat. Bodde i en olivlund högt uppe på en bergssluttning så utsikten var underbar! Spenderade en dag i Asissi som är en liten och ruskigt gammal stad. Gick i kyrkor från 100 år före kristus och vimlade omkring i smala gränder. Spenderade oxå en dag i Torgiand och även det är en gammal och lite större stad. Har även åkt runt lite allmänt och kikat. Naturligtvis käkat mycket god mat, druckit gott vin och bara njutit. Och visst är vi bruna 
#9 *avis*!!!!
Vad härligt det låter! Vill också…. :(

Hi, hi, skulle oxå va avis om jag va du
Om det är till någon tröst så har jag börjat flagna av all färg…
Vi bodde förresten precis ovanför Perugia! Söt liten stad!

Det lät ju inte alls fel…:)