Saknar resorna
Det känns tungt att inte ha någon resa att se fram emot.
Så här års brukar vi räkna ner till vår Thailandsresa.Men i år blir det inget av med det.
Stolt ägare till tre La permer
Samma här och den här begränsningen börjar bli riktigt jobbig nu. Kommer på mig att jag tittar om och om igen på resor men så påminns man att visst ja det går inte alls just nu . Längtar så det gör ont i mig att få sticka iväg igen ✈️

Min man tjatar om att vi ska boka en resa till våren.Inte Thailand utan Spanien .Grekland eller något liknande.Men jag är tveksam.

Här är en till som saknar att resa.
För mig står Seoul högst på listan just nu, det tror jag vore roligt.
Samma här. Vi brukar resa 3-4 gånger per år numera. Tidigare blev det vinterhalvåret i Spanien, solkusten. 13 år i rad, då vi bilade ner. Nu går man bara och väntar på att få boka. Men vi törs inte boka flyg. Dels för att man måste betala direkt och då inte vet vilka flygbolag som finns kvar. Däremot så har jag bokat boende på Mallorca till september -21. Bokar då med gratis avbokning och ingen förskottsbetalning. Hittade bra pris på Black friday.

Får verkligen hoppas att man kan börja resa igen framåt våren! Och fortsätter viruset härja och man vill undvika att trängas på flygplatser, bussar och liknande kan man ju alltid hyra en stuga någonstans inte alltför långt bort. Har man bil eller kan hyra bil och bor i en stuga så är det ju ganska riskfritt. Var man än bor i Sverige finns det ju många fina platser att besöka inom en dags bilresa.
Oskar

#6 Vi har ju segelbåt så vi kan ju segla inom Sverige och ha det tryggt i vår lilla bubbla.
#6: Det går också att segla trots att man inte har en båt, det går ju bra att hyra. Vilket också är bra för miljön! Det finns massor att hyra till bra priset här t.ex.: https://www.clickandboat.com/se/

Tänk att jag skrev inlägget exakt ett år innan vi ska resa igen.Förhoppningsvis i alla fall resa.Resan är bokad så nu håller vi tummarna för att vi kommer iväg 21 12 04