Tips på billiga resmål
Vi ska på bröllopsresa och vill ha ett all inklusive för 2 vuxna och 4 barn, så barnvänligt är ett måste. Sol och bad i klara blå vatten längtar vi efter. Vi är inte vana resenärer, så vi tar gärna emot tips på vart man reser relativt billigt. 😊
Sara
När på året ska du resa
Det är inte så viktigt, bara vi kan sola och bada. 😊
Sara

Jag har läst att Bulgarien och Montenegro är billiga sol- och badresmål. Kanske kan vara värt att kolla upp? Och jag var nyligen i Marocko och det tyckte jag var prisvärt. Och dit är det enkelt att ta sig både med charter och reguljärt.
Oskar
Turkiet är ett av de länder som fortfarande är billigt trots den svaga kronan, var i Alanya i höstas, Alanya är ett av de varmaste ställena i Turkiet så det kan funka långt in på hösten med men mitt i vintern är det nog inte så jättevarmt. Fanns mycket att se och göra där samt det var lång sandstrand, tyvärr talade väldigt många svenska i butiker och restauranger det känns bara konstigt tycker jag åker jag utomlands vill jag inte tala svenska när jag beställer mat så jag fick leta upp såna ställen men annars var det jättebra.