ett år i USA.
Ja jag har blivit antagen att åka till USA och vara där ett år :D eller ja 10 månader :). Jag kommer då gå i high school näst sista eller sista vet jag ej men just nu går jag andra året på gymnasiet :D. Jag hoppas jag kommer till ett bra ställe men det är synd att man inte får välja men men ville bara skriva av mid :D

10 månader…det är länge det…då hinner du resa runt hela USA i lugn och ro! Eller skulle du…hrm…plugga kanske? :)
Oj vad spännande! Det är ngt jag önskar att jag hade fått göra!

Kul!
Vi flyttar dit med hela familjen nu också på obestämd tid, vart ska du?
#1, haha om det ändå vore så :) nä ska plugga där ;).
#2, jo det har varit min dröm en tid :)
#3, åh va skoj, när jag var mindre ville jag bo där :) vars ska du då? jag vet inte då det är EF, dvs företaget jag reser med som väljer då det kostade extra att välja själv ;) eller ja jag har en matallergi som gjorde att jag även inte fick välja

Vi flyttar till Boston.
Vad roligt! Grattis :)
#5, ok va kul :)
#6 tack :)

Härligt att va utbytesstudent
. Det var jag själv för snart 20 år sen. Hamnade först hos en familj långt ute på landet, i en liten skola (ca 50 elever totalt) och med en standard långt under vad jag själv kom ifrån. Lyckades klaga hos STS (som jag åkte med) och fick byta "upp" mig till en familj i en stad med ca 100.000 innevånare. Skolan hade ca 2000 elever och familjen en inkomst långt över mina egna föräldrars…. :-)
Fick hur som helst en underbar upplevelse som för alltid kommer sitta kvar i mitt minne! Lycka till!!!
#8 haha, man det funkar ju xD haha jo asså det måste vara super kul nästan som ufori :P