Resor iFokus

Resor

Etikett9-övrigt
Läst 765 ggr
Viljans
2

Behöver komma bort, hjälp!

Hej! Börjar detta inlägg med att säga att jag planerar på att åka iväg en stund, men jag vet inte var. Min pappa och hund gick bort förra månaden (har nu alltså förlorat hela min familj) och jag vill åka iväg någonstans där jag bara kan få vara. Jag ÄLSKAR natur, vatten, sol, men även att vara ensam. Skulle vilja komma till något ställe där jag helst kan öppna altandörren och se havet framför mig. Vill åka någonstans där det inte finns så jättemycket turister, nöjer mig hellre med lite människor.. Jag bryr mig inte om budget, sålänge det ändå är rimligt. Finns det någon där ute som har mer erfarenhet än mig på vart man ska leta? Jag har i princip redan varit i hela Europa, nu vill jag till något varmt ställe, så som man bara kan drömma om typ.

Sarah
1

Sydafrika är ett trevligt land att backpacka /resa runt i. Nu är det dessutom inte högsäsong, men bra väder ändå. Lätt att ta sig runt med bil eller backpackerbussar.

Vixxen
3

Australien!

Sagolikt
1

Oj vad tungt du måste haft det! Hoppas en resa gör att du kan samla energi och kraft.

Thailand eller Malaysia kanske?