Resa vart?
Hej!
Jag är ny här på Resor o skulle vilja fråga om det är nån som vet vart man kan åka nu i höst/vinter om man vill ha lite sol o värme? Jag o min kille hade tänkt en veckas semester i regnrusket. Men vi vill inte åka för långt, för det gillar inte plånboken =) Nån som har nåt tips? Jag litar mer på folk som har egna åsikter från sina resor, än att sitta o läsa på vings hemsida där allt ska va såååå bra.
hej! vi ska åka till Cypern i november. Jag har aldrig varit där men det var det som plånboken tillät. fyrstjärnigt hotell + frukost för två personer = 10,5 . Kanarieöarna och Egypten var dyrare för att inte tala om Thailand och de andra exotiska ställena

Jag brukar tipsa om Tunisien, Marocko och Turkiet. Ganska billiga länder och i allafall Tunisien och Marocko är ju lite mer exotiska än tex Kanarieöarna.
mvh
Oskar

Härlig bild! Och det ena utesluter väl inte det andra? Ni avslutar skidsemestern med en solvecka i Italien…ni är ju nästan där ändå. :)
Oskar

Haha! Om man ändå hade råd med det. Vi ska flytta till en större lägenhet så vi hinner inte spara ihop så mycke pengar. Och inte har vi så mycke semester sparad kvar heller =/