Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 648 ggr
[Intryckt]
2017-05-27 04:46

Vilka av dessa länder?

Jag vill besöka Irland Skottland Norge Tyskland Vilka av dessa länder skulle ni personligen rekommendera mig att se? Jag vet inte vart jag ska åka först om jag nu åker🙂

Annons:
Derrtag
2017-05-27 06:54
#1

Jag skulle säga Skottland, det är fantastisk natur och mycket att se😍.

Irland skulle vara mitt andra val, det är också fint och spännande. Norge och Tyskland, ja, de är så pass nära Sverige, så jag tycker att dem kan man besöka lite "när som helst", men det är mitt åsikt, de är härliga länder med…🙂

[Jimmy.L]
2017-05-27 08:14
#2

Norge skulle jag vilja uppleva med fantastisk natur.

Oskar
2017-05-28 22:17
#3

Oj, svårt att välja. Beror ju på vad det är du främst är ute efter.  Är det storstäder så är ju Tyskland inte fel…finns många sevärda städer där…tex Berlin och Hamburg. Är det naturupplevelser du är ute efter så är ju norska fjordar svårslaget…men å andra sidan har även Skottland och Irland vacker och häftig natur och är ju dessutom lite mer "exotiskt" än Norge. Kanske Skottland och då även besöka några av ögrupperna precis utanför (Hebriderna, Orkneyöarna och Shetlandsöarna)?

Oskar

[Intryckt]
2017-05-29 10:30
#4

Hej tänkte främst jag ville äta, utforska en eventuell stad men också åka och se vackra naturområden även om det inte är någon prio. Tyskland har alltid vart intressant för mig aldrig vart där, har vart i Finland,Danmark men inte Norge därför vill jag dit. Skottland och Irland verkar bara så vackert! Ja jag får fundera.

Derrtag
2017-05-29 20:33
#5

När vill du åka? Platser med fin natur är värda att besöka om det är fin väder, då kan man vara ute mycket. Om det är en liten svalare period, t.ex hösten eller nu på våren så kan Tyskland vara det bästa valet… Men det beror på vad du vill göra. Jag säger fortfarande Skottland😃 som Oskar sa kan man även besöka några andra öar runt omkring.

Upp till toppen
Annons: