Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 841 ggr
chaoscrime
2/8/17, 7:23 PM

Flytta till västindien?

Hej! Tjej på 22 här, otroligt less svenska och Sverige och vill flytta till en karibisk ö. Har googlat och försökt förstå mig på vilken ö som är smidigast att flytta till, men tycker det är lite svårt att hitta relevanta svar på mina funderingar. Testar därför slänga in ett inlägg här i hopp om svar. I somras besökte jag st. Martin i en månad och trivdes som fisken i vattnet! Har inte kunnat sluta tänka på den underbara atmosfären, de trevliga människorna och det perfekta vädret. Har därför kommit till min insikt att jag måste flytta dit, permanent. Min stora fundering: - Vilken ö är lättast att flytta till? Dvs. Minst pappersarbeten och ser gärna inga krav på visum. Lätt att få arbetstillstånd osv? Jag har både svenskt och engelskt medborgarskap, vet ju att en del öar är under brittiskt styre så rent logiskt borde det väl vara enklare att flytta till dessa? Ska till brittiska ambassaden i Stockholm och fråga ut dem, men tänkte att det är värt att slänga ut en fråga här med. Hoppas på svar!

Feel my mind, read my body, touch my scars.

Annons:
Upp till toppen
Annons: