Annons:
Etikett9-övrigt
Läst 409 ggr
Eioo
1/9/17, 1:08 AM

Komma bort från allt

Jag har i flera månader haft sådan otrolig reslust. Bara ta en månad, rakt av, packa massa bra böcker, hyra en lägenhet på airbnb och bara fokusera helt och hållet på mig själv och komma bort från allt drama. Om inte, kanske jag faktiskt blir galen. Men vart är bästa ställena att åka till? Om jag vill bli lämnad ensam, dvs. (Orkar inte folk som försöker prata med en nonstop just nu.) Billigast är ju alltid Thailand, men dit är ingen bra idé att åka just nu med regnen och översvämningarna. Spanien eller Amsterdam är jag också ganska sugen på. Andra idéer? Kan påpeka att jag inte är miljonär heller, för den delen.

Annons:
VildaVittra
1/9/17, 1:12 AM
#1

I Östeuropa är det väldigt få som pratar engelska, så de kan inte ens prata med än även om de skulle vilja det. Billigt är det också.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Oskar
1/9/17, 10:17 AM
#2

Beror ju på vad för typ av miljö du är ute efter. Vill du ligga på stranden? Eller hålla till i en stad? Eller kanske ute i vildmarken? Eller har du mest tänkt att hänga på hotellet, dvs miljön runt om spelar inte så stor roll?

Oskar

Eioo
1/9/17, 7:58 PM
#3

#2 miljön runtomkring är inte det viktigaste kanske, men helst att det är någorlunda turister runtom så man inte är ett vandrande UFO, de få gångerna man behöver gå till affären eller få lust.

Att gå på museer och sådant vore också kul, men det är inte ett måste.

Därimot är det ett absolut måste att det är relativt säkert att vistas ute som tjej själv i området

Upp till toppen
Annons: