9. Övrigt

Vilket land är din största dröm att resa till?

2017-01-03 01:31 #0 av: [VCG1997]

Personligt har min dröm alltid varit att någon gång i livet få resa till Karibien/Västindien och bo i en hydda på stranden helt avlägset från städer. Det känns som en helt ljuvlig vacker plats för lugn och ro. Vilket land är din största dröm att resa till?

/Vanessa                                                                                                                                                                     Sajtvärd för HBT I Fokus.

Anmäl
2017-01-03 01:57 #1 av: Hera

New York.

Anmäl
2017-01-03 03:50 #2 av: VildaVittra

Inget land, utan en kontinent och det är Antarktis. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2017-01-03 07:28 #3 av: setfree

Sydafrika. Jag gillar vilda djur.

Anmäl
2017-01-03 18:27 #4 av: Oskar

Har rest rätt mycket men faktiskt aldrig varit i USA så en resa dit vore inte dumt. Besöka ett par av deras nationalparker samt några storstäder.

Anmäl
2017-01-05 17:53 #5 av: kae

Israel! Jag älskar judendomen trots att jag själv är kristen. Jag skulle vilja åka till tel aviv och gå i Pridepraden, se Jerusalem och andra historiska platser. Så sjukt coolt att vistas där Jesus föddes.

Anmäl
2017-01-05 17:56 #6 av: TjockaBerta

Nya Zeeland. 

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2017-01-05 18:02 #7 av: Herveaux

Skottland, Shetlandsöarna, Grönland och Nya Zeeland.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-01-05 20:57 #8 av: Moalinn

Island har alltid varit min största dröm och på ett sätt är det nog det fortfarande men då jag är främst ute för att fotografera känns det lite som att det redan är gjort av så många att det inte skulle vara detsamma. Schweiz och Skottland är två länder jag vill besöka , och då vandringar uppe bland bergen.

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2017-01-06 16:44 #9 av: Bighoj

Tjeckien är mitt drömland.Har varit där 8 gånger och fler kommer det att bli.Kan tänka mig att ha någon form av boende där då jag blir pensionär i framtiden.

Anmäl
2017-01-06 20:10 #10 av: MelodyX

Antarktis, sedan tittar jag lite åt Tanzania just nu, hade inte varit så dumt att åka dit med barnen och volontärjobba på vännens skola som ligger strax utanför ett av naturreservaten och sedan har någon veckas semester på någon av öarna utanför. Men, det får nog vänta ett tag både ekonomiskt och tidsmässigt...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.